Projekty B2B

Oferta B2B Wydawnictwa Lingo

Wydawnictwo Lingo realizuje projekty wydawnicze i multimedialne na zamówienie partnerów z rynku wydawniczego i instytucji edukacyjnych. Specjalizuje się w koordynacji przedsięwzięć wymagających kompetencji w zakresie lokalizacji, opracowania redakcyjnego, nagrań i produkcji multimediów, DTP oraz poligrafii. Poniżej kilka przykładów wdrożeń projektów realizowanych przez Lingo w ramach oferty business to business.

Zapraszamy do współpracy wszystkich księgarzy, bibliotekarzy, dystrybutorów, przedstawicieli szkół językowych i nauczycieli, licencjobiorców, jak również firmy i instytucje zainteresowane usługami b2b świadczonymi przez Wydawnictwo Lingo.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o ofercie Lingo, możliwościach współpracy, otrzymywać aktualne informacje o nowościach, promocjach, projektach wydawniczych, prosimy o wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego poniżej.

Katalog Lingo

Nasze projekty

Uczymy się z Premierem. Polish Your English

Lekcje angielskiego, drukowane w Gazecie Wyborczej codziennie przez 3 miesiące spotykały się z tak dużym zainteresowaniem, że powodzenie akcji zaowocowało wydaniem dwóch książek oraz płyt CD EXTRA z kursem językowym LINGO POLISH YOUR ENGLISH. KURS ANGIELSKIEGO DLA DOROSŁYCH. Podręczniki reklamowane m.in. na łamach GW i sprzedawane wraz z wydaniem Gazety rozeszły się błyskawicznie.

Na życzenie czytelników, na podstawie publikowanych codziennie lekcji Polish Your English, GW przygotowuje drugą, większą publikację. Wydawnictwo LINGO jest Partnerem tej publikacji.

Więcej →

Współpraca z sieciami handlowymi

Książki Lingo i OldSchool pojawiają się w ramach dużych akcji w sieciach takich jak:

logo biedronkaLogo_Auchanlogo tescologo intermarche

Od roku 2013 Lingo regularnie uczestniczy w akcjach sieci Biedronka, odkąd sprzedaż w ramach pierwszego wspólnego przedsięwzięcia przyniosła spektakularny sukces sprzedażowy.

Więcej →

Co roku książki z serii OldSchool oraz repetytoria językowe Lingo biorą udział w akcjach Powrót do szkoły, organizowanych przez największe sieci handlowe.

Więcej →

Przygotowujemy też książki i multimedia dedykowane na specjalne akcje marketingowe na dużą skalę.

Więcej →

Encyklopedia Audiowizualna Britannica

Wydawnictwo Lingo było koordynatorem ze strony polskiej projektu dołączania płyt DVD z filmami dokumentalnymi i popularnonaukowymi do wydawanej wraz z gazetą „Dziennik” Encyklopedii Audiowizualnej Britannica. Projekt obejmował 24 płyty DVD przygotowane przez prestiżowe ośrodki uniwersyteckie z całego świata i powstał w ścisłej współpracy z głównym organizatorem projektu, znaną w świecie mediów hiszpańską firmą Comunicacion Uno. Zadanie Lingo polegało na lokalizowaniu materiałów dostarczanych z różnych stron świata, organizacji nagrań, opracowania redakcyjnego tłumaczeń, produkcji masterów DVD. Całość w imieniu Lingo nadzorował pan Marek Jannasz.
Wkład Lingo w projekt został wysoko oceniony przez głównego partnera, firmę Comunicacion Uno, a przede wszystkim przez nakładcę Encyklopedii, wydawnictwo Axel Springer Polska.

Gazeta Wyborcza

We współpracy z Agorą i Gazetą Wyborczą Lingo wprowadziło do kiosków płyty językowe w formacie CD Extra. Format ten łączy możliwość  zapisu na jednej płycie plików MP3 jak i utworów w formacie CD-Audio. Oznacza to, że jest uniwersalnym nośnikiem zarówno do odtwarzania w odtwarzaczach starszego typu, jak i w komputerach. Idealnie sprawdza się w masowych akcjach marketowych dla dużej rzeczy odbiorców.

Płyty CD Extra przygotowane przez Lingo stanowiły uzupełnienie książek do nauki angielskiego, sprzedawanych wraz z Gazetą Wyborczą: Polish your English, cz. 1 i 2 oraz Angielski na Wakacje, cz.1 i 2.

Wiosną 2016 roku w Gazecie ukazały się przygotowane przez Lingo dwie części książki „Angielski dla seniorów”, tym razem z płytą CD Audio.

SWPS

Wydawnictwo Lingo współpracuje ze Szkołą Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie w zakresie publikacji naukowych. W wyniku wspólnych działań ukazały się dwie książki katedry Kulturoznawstwa i Filologii. Główne obszary, wokół których ogniskują się zainteresowania autorów, polskich badaczy, a zarazem italofilów, to: język, nauczanie oraz literatura i kultura włoska.

L’italiano e l’italia del terzo millennio: uno sguardo dalla Polonia →

La persuasione nella comunicazione politica in Italia e in Polonia →

Angielski dla rodziców metodą deDOMO

Wydawnictwo Lingo jest partnerem wydawniczym inicjatywy edukacyjnej deDOMOi dystrybutorem pakietów książek i płyt z serii Angielski dla rodziców.

W 2012 r. twórcy deDOMO: dr Grzegorz Śpiewak i Marek Jannasz otrzymali Nagrodę im. Filipa Kallimacha za wybitne osiągnięcia w sferze edukacji, przyznawaną przez Magazyn Literacki Książki.

Więcej na temat metody deDOMO oraz serii „Angielski dla rodziców” na stronie dedomo.pl

Projekt CULPOLANG

CULPOLANG to zintegrowany multimedialny system do nauki języka polskiego i kultury polskiej dla profesjonalistów: finansistów, pracowników administracji publicznej i nauczycieli języka. Finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Leonardo da Vinci. Partnerami projekty były instytucje takie jak: Warszawskie Centrum Studenckiego Ruchu Naukowe, University College London, Instytut Kultury Polskiej UW oraz Uniwersytet Wileński. Całość prac koordynował dr Grzegorz Śpiewak z Uniwersytetu Warszawskiego. Wydawnictwo Lingo było głównym wykonawcą projektu od strony wydawniczej, projektowej, redakcyjnej i poligraficznej.

Więcej →

Życie Warszawy

Wiosną 2007 r. Wydawnictwo Lingo przygotowało dla dziennika Życie Warszawy multimedialne kursy do języka angielskiego obejmujące poziom podstawowy, dla średnio zaawansowanych i biznesowy. Projekt zyskał uznanie czytelników gazety i latem tego samego roku ukazała się seria płyt Lingo w formacie mp3.

Muzeum Narodowe w Warszawie

Wydawnictwo Lingo od początku 2006 r. współpracuje z Muzeum Narodowym w Warszawie. Zajmuje się lokalizacją, opracowaniem redakcyjnym i produkcją filmów edukacyjnych. Opracowało filmy do prestiżowych wystaw, takich jak: Alfons Mucha (słynny czeski artysta okresu secesji), Sanxingdui (starożytne miasto w Chinach, jedno z najbardziej sensacyjnych odkryć archeologicznych XX wieku), czy Rembrandt.

Angliści.pl

Wraz ze zbliżającym się rokiem szkolnym i akademickim 2009/2010 Lingo rozwinęło współpracę z portalem anglisci.pl, którego jest partnerem. Na portalu można znaleźć m.in. recenzje polecanych przez anglistów nowości do nauki języka, w tym publikacji Lingo. Anglisci.pl to serwis internetowy tworzony z pasją przez anglistów dla anglistów. Jego celem jest stworzenie rzetelnej bazy, w której nauczyciele, studenci i uczniowie znajdą wszystkie potrzebne informacje do uczenia się i nauczania.

Multimedialny świat Biblii

Autorzy i redaktorzy Lingo należeli do współtwórców studia Naos, wydawcy„Multimedialnego świata Biblii”, zdobywcy Nagrody Feniks 2000 na VI Targach Wydawców Katolickich w kategorii multimedialnej.

Więcej →

Szukaj-lektora.pl

Z początkiem 2009 r. Lingo nawiązało współpracę z portalem szukaj-lektora.pl.

Jest to specjalistyczny portal dla zainteresowanych tematem szkoleń językowych, realizujący potrzeby poszczególnych segmentów branży językowej.
W portalu znajdują się aktualności wydawnicze i propozycje szkoleń oraz pracy dotyczące 34 języków, a od niedawna – oprócz książek i multimediów językowych – w internecie można znaleźć także profesjonalnego lektora, który pomoże w nauce języka obcego.

De Agostini

• Lingo, we współpracy z De Agostini Polska i włoskim Studiem kreatywnym Mutado przygotowało polską wersję multimedialnego, mobilnego, kursu do nauki języka angielskiego na platformę ios na iPhony i iPady. Była to pierwsza tego typu lokalizacja multimedialnej aplikacji mobilnej w do nauki jeżyków w Polsce.

PZL Mielec

• Lingo jest dostawcą audiobooków i kursów angielskiego biznesowego dla  Polskich Zakładów Lotniczych Sp. z o.o. – PZL Mielec. Kursy te wykorzystywane są z powodzeniem przez pracowników tego znanego producenta samolotów, rozszerzającym profil produkcji o wytwarzanie struktur lotniczych i produkcję helikopterów.

Poczta Polska

• W 2016 roku Lingo przygotowało dwie dedykowane publikacje dla Poczty Polskiej, sprzedawane wyłącznie w placówkach pocztowych: rozmówki polsko-angielskie oraz książeczkę z angielskimi zabawami językowymi dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

Więcej →

Learn English with Kinder

• Lingo we współpracy z Leonardo School wzięło udział w międzynarodowym projekcie marki Kinder. Książeczka dla dzieci „Learn English with Kinder”, której wydawcą było Lingo, stanowiła część składową słodkich pakietów prezentowych dystrybuowanych  na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Więcej →