NAGRANIA I EBOOKI DLA INTERMARCHE
Lingo ma duże doświadczenie w przygotowywaniu dedykowanych publikacji i multimediów dla dużych partnerów, zarówno polskich jak i zagranicznych. Specjalnie dla sieci Intermarche Lingo przygotowało dedykowane promocyjne płyty CD-ROM do nauki języków. Hasło: UCZ SIĘ Z NAMI – INTERMARCHE! firmowało cztery płyty Superkursów: Angielski, Niemiecki i Hiszpański i Francuski.
PŁYTY CD EXTRA W SPRZEDAŻY KIOSKOWEJ
We współpracy z Agorą i Gazetą Wyborczą Lingo wprowadziło do kiosków płyty językowe w formacie CD Extra. Format ten łączy możliwość zapisu na jednej płycie plików MP3 jak i utworów w formacie CD-Audio. Oznacza to, że jest uniwersalnym nośnikiem zarówno do odtwarzania w odtwarzaczach starszego typu, jak i w komputerach. Idealnie sprawdza się w masowych akcjach marketowych dla dużej rzeczy odbiorców.
Płyty CD Extra przygotowane przez Lingo stanowiły uzupełnienie książek do nauki angielskiego, sprzedawanych wraz z Gazetą Wyborczą: Polish your English, cz. 1 i 2 oraz Angielski na Wakacje, cz.1 i 2.